Podatki
Biznes
Kalkulatory
7 maja 2024
Kredyty mieszkaniowe
sklep Elfin.pl
mapa serwisu
forum
Forum
Inwestycje
Banki
Ubezpieczenia
Emerytury
Podatki
Biznes
Moje finanse
Ogólne
Wszystkie wątki
Regulamin
Rozpocznij nowy wątek
Wątek:
Pomoc -> Urząd skarbowy
Autor:
Temat listu:
Treść listu:
------ Wiadomość oryginalna ------- Autor: Gość portalu: Daniel Data: 2005-09-23 15:14 > Witam, > > Założyłem działalność gospodarczą w marcu 2005. Wybrałem formę rozliczania > się z Urzędem Skarbowym "na zasadach ogólnych". Działalność założyłem tak > profilaktycznie, ponieważ wiedziałem że w tym roku będę chciał zrezygnować z > pracy i zająć się własnym biznesem. Nadszedł teraz ten moment, z dniem 30 > września mój stosunek pracy ustaje. Jednak nie zajmowałem się specjalnie do > tego momentu rozwijaniem działalności i nie generowałem żadnych przychodów. > I mam teraz takie problemy: > - nie wysyłałem żadnych rozliczeń do urzędu skarbowego, a właśnie > przeczytałem że co miesiąc powinienem był. Pytania: czy aby na pewno skoro > przecież nie generowałem obrotów? jeśli tak to co teraz zrobić? > - zbierałem wszelkie f-ry, które dotyczyły zakupów na moją działalność, co > dalej z nimi? > - 2 dni temu zleciłem wykonanie pewnej rzeczy, podpisałem umowę, w której > jest mowa o przeniesieniu praw autorskich. Pytania: Umowa opiera na 1800PLN > netto, czy powinienem gdzieś zgłaszać fakt podpisania tej umowy? I jak ją > teraz rozliczyć? > - ewentualnie gdzie w Wa-wie znajdę instytucję, która nieodpłatnie pomoże mi > zrozumieć wszystkie te rzeczy? > > Z góry dziękuję za pomoc! > > Pozdrawiam, > Daniel
Inwestycje
Podatki
Biznes
Kalkulatory
Kredyty mieszkaniowe
Elfin Mała Firma
Copyright © 2000-2024
Elfin Sp. z o.o.
o nas
|
kontakt
|
ochrona prywatności
|
reklama
|
zastrzeżenia prawne
|
mapa serwisu
elfin2009