|
Wątek: |
brak polskich znaków w danych przenoszonych do formularza PIT |
|
Odp: brak polskich znaków w danych przenoszonych do formularza PIT |
Autor: |
Gość portalu: Elfin |
Odpowiedz na list |
Data: |
2013-04-03 12:50 |
Odpowiedz cytując |
|
Dzień dobry, Problem zapewne związany jest z ustawieniami regionalnymi Pana systemu. Prosiłbym w związku z tym o podanie szczegółów dotyczących wersji systemu na którym Pan pracuje przesyłając je na serwisowy adres: jupiter@elfin.pl.
Uprzedzając trochę Pana odpowiedź proszę sprawdzić czy w rejestrach systemowych klucz HKEY_CURRENT_USERControl PanelInternationalLocale ma wartość 00000415 właściwą dla Polski.
Uwaga: Edytor rejestru otwieramy wybierając: Start/Uruchom i wpisując: "regedit"
z poważaniem Sławomir Usarz Elfin Sp. z o.o. |
|
Wiadomości z aktualnego wątku: |
|
|