|
Wątek: |
rozliczenie pracownika |
|
Odp: rozliczenie pracownika |
Autor: |
Gość portalu: Trelka |
Odpowiedz na list |
Data: |
2004-09-15 14:07 |
Odpowiedz cytując |
|
Jeśli ktoś jest zatrudniony na umowę o pracę to otrzymuje od pracodawcy PIT-11. Pracodawca ma obowiązek dać pracownikowi (i wysłać do jego US) PIT-11 do końca stycznia (np. 2005 r za 2004 r.) -oczywiście przy założeniu, że pracownik będzie się rozliczał z US samodzielnie. W przypadku umów zleceń, o dzieło będzie to PIT-8B. Jeśli stosunek pracy (umowa o pracę) kończy się w trakcie roku to PIT-11 trzeba dostarczyć pracownikawi (i jego US) do 20 miesiąca nastepujacego po ostatniej wypłacie. |
|
Wiadomości z aktualnego wątku: |
|
|