|
Wątek: |
Błąd podczas instalacji - program się nie uruchamia. |
|
Odp: Odp: Błąd podczas instalacji - program się nie uruchamia. |
Autor: |
Gość portalu: Tomek |
Odpowiedz na list |
Data: |
2005-04-28 10:05 |
Odpowiedz cytując |
|
Dziękuję za szybką odpowiedź. Zainstalowałem program na innym komputerze (w pracy) i zrobiłem rozliczenie. Chyba wiem, gdzie był problem... Jak wcześniej pisałem system win2k jest nowy, dopiero zainstalowany (wczesniej mialem winXP). Prawdopodobnie wczesniej sciagnalem instalacje pod XP i probowalem teraz zainstalowac na win2k. Szkoda, ze instalacja mnie o tym fakcie nie poinformowala, szczegolnie, ze na jej starcie chyba jest napis "Sprawdzanie wersji systemu operacyjnego" :).
Mam jeszcze drugie pytanie dotyczące samego rozliczenia. Czy jeżeli korzystałem z ulgi odsetkowej program nie powinien wypełnić formularza PIT 2K? Dodam tylko, że ulgę rozliczam już drugi rok ( w tamtym roku składałem taki formularz -> może raz wystarczy... ?).
Pozdrawiam, Tomek.
> Szanowny Panie Tomku, > > Jest pewna grupa błędów krytycznych, > w których wyświetlenie informacji niekoniecznie > zrozumiałej dla użytkownika ma sens, gdyż może > ona dotrzeć do nas - tak jak miało to miejsce > właśnie w tym przypadku. > Skoro activeX nie zarejestrował się, to zalecamy > ponowienie instalacji Jupitera (bez uprzedniego odinstalowywania > wersji dotychczas posiadanej), a jesli w dalszym > ciągu activeX pozostaje nie zarejestrowany, sugerujemy > wykonanie rejestracji ręcznie, z wiersza poleceń: > Proszę wejść do folderu aplikacji, tam gdzie znajduje się > activeX motorx.ocx (zwykle C:\Program Files\Elfin\Jupiter 2004\) > i wydac polecenie rejestrujace > regsvr32 motorx.ocx > To powinno rozwiazac problem. > > Z poważaniem > Elfin Sp. z o.o.
|
|
Wiadomości z aktualnego wątku: |
|
|