|
Wątek: |
Koordynator Pomocy (Assistance) |
|
Odp: Odp: Koordynator Pomocy (Assistance) |
Autor: |
Gość portalu: Ania |
Odpowiedz na list |
Data: |
2005-07-11 15:41 |
Odpowiedz cytując |
|
W skrócie przedstawię opis stanowiska:
Osoba ta będzie odpowiedzialna za: -monitorowanie i wspieranie pracy telefonicznych operatorów pomocy assistance, - telefoniczną obsługę klientów w szczególnie trudnych przypadkach, - organizację usług assistance, - inicjowanie działań na rzecz usprawniania procedur wewnętrznych, - wdrażanie do pracy nowych operatorów.
WYMAGANIA - doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w branży assistance lub centrum operacyjnym pomocy, -płynna znajomość j. angielskiego oraz innego języka obcego, - stabilność emocjonalna, umiejętność szybkiego podejmowania decyzji, także w szczególnie trudnych sytuacjach oraz umiejętność radzenia sobie ze stresem, - poczucie odpowiedzialności, pozytywne nastawienie i chęć niesienia pomocy innym, - gotowość do pracy w systemie zmianowym.
Zainteresowanych kandydatów prosimy o przesłanie cv w języku polskim i angielskim wraz ze zdjęciem i listem motywacyjnym na poniższy adres:
anna.nowakowska@diversa.pl z dopiskiem SENIOR/07-2005
|
|
Wiadomości z aktualnego wątku: |
|
|