str. główna Elfin.pl

Podatki
Biznes
Kalkulatory

28 marca 2024
Inwestycje Banki Ubezpieczenia Emerytury Podatki Biznes Moje finanse
Kredyty mieszkaniowe
sklep Elfin.pl  mapa serwisu  forum
Forum
Wątek: polisy posagowe dla dzeci
 
Odp: Odp: polisy posagowe dla dzeci
Autor:  Gość portalu: Adaś Odpowiedz na list
Data: 2006-06-01 09:56 Odpowiedz cytując
 
Ale głupoty wciskacie kobiecie!!! Ma rację, sam pracuję w branży ubezpieczeniowej już 10 lat i nie dałbym ani złotówki do żadnej firmy ubezpieczeniowej. Nie bądźcie hipokrytami! W tej branży wciska sie agentom kity, by dobrze sprzedawali, sam to robiłem będąc dyrektorem w firmie Gerling. Mnie płacili za wykonanie planów, więc trzeba było nakręcać tych agentów, zresztą oni sie sami nakręcają, bo kazdy wie dlaczego wybrał tę profesję. Od kilku lat zajmuję się ubezpieczeniami grupowymi i dobrze, że już nie odbieram telefonów od klientów, którzy stracili kasę. Indywidualne ubezpieczenia na życie polegają na oszukiwaniu klienta i tak już zostanie. Proszę, by palanty, które wciskają Skandię i inne syfy, by sie nie produkowały. Jak ktoś chce kase dla dziecka, to są plany systematycznego oszczędzania w TFI, supermarket mBanku, itp., ale nie towarzystwo ubezpieczeniowe!!!
 
Wiadomości z aktualnego wątku:
· polisy posagowe dla dzeci (Gość portalu: poszkodowana, 05-07-10 12:13)
 
· Odp: polisy posagowe dla dzeci (Gość portalu: doradca, 05-07-15 13:20)
· Odp: polisy posagowe dla dzeci (Gość portalu: PFR, 05-09-12 00:57)
 
· Odp: Odp: polisy posagowe dla dzeci (Gość portalu: Adaś, 06-06-01 09:56)
 
· Odp: Odp: Odp: polisy posagowe dla dzeci (Gość portalu: gośśść, 06-06-07 20:33)
· Odp: Odp: Odp: polisy posagowe dla dzeci (Gość portalu: Marlena, 08-09-13 15:43)
· Odp: polisy posagowe dla dzeci (Gość portalu: bartekplk@o2.pl, 06-09-22 15:28)
Inwestycje Podatki Biznes Kalkulatory Kredyty mieszkaniowe Elfin Mała Firma
Copyright © 2000-2024 Elfin Sp. z o.o.