str. główna Elfin.pl

Podatki
Biznes
Kalkulatory

26 października 2021
Inwestycje Banki Ubezpieczenia Emerytury Podatki Biznes Moje finanse
Kredyty mieszkaniowe
sklep Elfin.pl  produkty finansowe  mapa serwisu  forum
Forum
Wątek: Status: 414 Weryfikacja negatywna – błąd w danych autoryzujących
Autor:  Gość portalu: Krzysztof Odpowiedz na list
Data: 16-03-05 09:56 Odpowiedz cytując
Dzień dobry, mam problem z wysyłka deklaracji. Cały czas pojawia mi się błąd:
"Status: 414 Weryfikacja negatywna – błąd w danych autoryzujących (np. błąd w nazwisku, pierwszym imieniu, dacie urodzenia, NIP, numerze PESEL, kwocie przychodu)"

Od razu dodam, że już chyba 10krotnie sprawdzałem nazwisko, pesel, imię, datę urodzenia, adres, przychód itd. Rozliczam się z żoną, używałem Państwa programu do rozliczenia się też za 2014 rok, tak więc kwotę przychodu biorę stamtąd (swoją oczywiście, pit 37, wariant 20, poz.64). Próbowałem wpisywać z przecinkami, kropkami, bez miejsc po przecinku - nic to nie zmienia. Kwotę potwierdzałem z US, więc z pewnością jest prawidłowa. Problem leży w programie. Jedyne co zauważyłem to to, że w rozliczeniu za 2014 rok data urodzenia jest w arkuszach bez myślników a za 2015 z myślnikami. Natomiast nie można tego edytować, program automatycznie zaciąga te dane z numeru pesel. Mam najnowszą wersję 1.0.4.Proszę o jakąś poradę. Dziękuje.
 
Odp: Status: 414 Weryfikacja negatywna błąd w danych autoryzujących
Autor:  Elfin Odpowiedz na list
Data: 16-03-08 09:32 Odpowiedz cytując
Dzień dobry,
Kwotę autoryzującą podaje się bez zaokrągleń używając separatora dziesiętnego przyjętego w systemie. W celu dalszych wyjaśnień proszę przesłać na adres serwisowy jupitera pliku rozliczenia lub XML który jest dostępny po otwarciu kreatora edeklaracji - przycisk "Pokaż XML"
 
Odp: Odp: Status: 414 Weryfikacja negatywna błąd w danych autoryzujących
Autor:  Gość portalu: Krzysztof Odpowiedz na list
Data: 16-03-08 21:03 Odpowiedz cytując
Dobry wieczór,
Do wysłania deklaracji byłem zmuszony użyć oficjalnego programu Ministerstwa Finansów i wszystko zostało zweryfikowane pozytywnie. Problem leżał w tym, że mam nazwisko z literą "ń" i nie wiedzieć czemu Państwa program we wszystkich formularzach umieszczał "n" pomimo tego, że na samym początku przy rejestracji użyłem prawidłowej wersji nazwiska.
Przy weryfikacji Jupiter również wysłał nazwisko z "n" i stąd permamentna weryfikacja negatywna.
Prosiłbym o naprawienie tego błędu. Jest to dziwne tym bardziej, że w 2014 wszystko przebiegło bez problemów, a widzę, że w formularzach również było "n" zamiast "ń".

------ Wiadomość oryginalna -------
Autor: Elfin
Data: 2016-03-08 09:32

> Dzień dobry,
> Kwotę autoryzującą podaje się bez zaokrągleń używając separatora dziesiętnego przyjętego w systemie. W celu dalszych wyjaśnień proszę przesłać na adres serwisowy jupitera pliku rozliczenia lub XML który jest dostępny po otwarciu kreatora edeklaracji - przycisk "Pokaż XML"
 
Odp: Odp: Odp: Status: 414 Weryfikacja negatywna błąd w danych autoryzujących
Autor:  Elfin Odpowiedz na list
Data: 16-03-09 11:45 Odpowiedz cytując
Dzień dobry,
Nasza aplikacja prawidłowo obsługuje polskie znaki, może się jednak czasem zdarzyć, że błędne ustawienia regionalne i językowe w systemie powodują problemy. Proszę sprawdzić w Panelu Sterowania "Region" i ewentualnie zmienić ustawienie języka dla programów nie obsługujących Unicode. Można również sprawdzić czy w rejestrach systemowych w HKEY_CURRENT_USERControl PanelInternational klucz "Locale" ma inną wartość niż "00000415" właściwą dla Polski.
Inwestycje Podatki Biznes Kalkulatory Kredyty mieszkaniowe Elfin Mała Firma
Copyright © 2000-2021 Elfin Sp. z o.o.
o nas | kontakt | ochrona prywatności | reklama | zastrzeżenia prawne | mapa serwisu
elfin2009