str. główna Elfin.pl

Podatki
Biznes
Kalkulatory

19 kwietnia 2024
Inwestycje Banki Ubezpieczenia Emerytury Podatki Biznes Moje finanse
Kredyty mieszkaniowe
sklep Elfin.pl  mapa serwisu  forum
Forum
Wątek: pożyczka dla studenta
Autor:  Gość portalu: Odpowiedz na list
Data: 02-03-15 14:19 Odpowiedz cytując
Jestem studentem II roku, nie posiadam dochodów, a jestem zainteresowany pozyvczka w wysokości ok. 10000 zł, czy mam jakieś szanse w banku?
 
Odp: pożyczka dla studenta
Autor:  Gość portalu: Carlsow Odpowiedz na list
Data: 02-03-18 13:44 Odpowiedz cytując
Jeśli posiadasz rachunek oszczędnościowy, to wybierz się swego banku i zapytaj o możliwość zadłużenia w ramach tego właśnie rachunku.
Jeśli regularnie zasilasz konto odpowiednimi dla banku kwotami i jesteś klientam banku od min. 3 miesięcy - nie powinno być większych kłopotów
Jeżeli nie posiadasz jednak rachunku, to najlepiej szybko go otwórz i zapytaj, jakie warunki nalezy spełnić, by taki kredyt otrzymać (jak wspomniałam, wymogoi banków sprowadzają sie najczęściej do tego, by regularnie zasialć konto)

pozdrawiam,
Carlsow
Odp: pożyczka dla studenta
Autor:  Gość portalu: tomo+ Odpowiedz na list
Data: 03-04-24 05:43 Odpowiedz cytując
Zapomnij...
skoro jesteś studentem 2 roku to wnioskuję że masz nieuregulowany stosunek do służby wojskowej.nie masz dochodów?nie masz szans
banki robią straszną łaskę w przyznawaniu kredytów.
jako przykład podam siebie: jestem studentem 1 roku,ale zapewne w Twoim wieku,poniewaz miałem 5 letnie liceum.pracuje w firmie na stanowisku zastepcy kierownika,zarabiam średnio 1500-1600 netto (jakieś 2300 brutto), próbowałem wziąśc kredyt 3000 tys.złotych.
7 banków i wszystkie odmownie.nadmienie ze nie mam innych kredytów i nie jestem zadłużony.oleja Cie az sie zdziwisz...
 
Odp: Odp: pożyczka dla studenta
Autor:  Gość portalu: maxim Odpowiedz na list
Data: 04-02-22 12:23 Odpowiedz cytując