|
Wątek: |
e-deklaracje przetwarzane |
Autor: |
Gość portalu: |
Odpowiedz na list |
Data: |
14-04-03 09:49 |
Odpowiedz cytując |
|
wysłałem plik e-deklaracji w rubryce status pojawił się komunikat: przetwarzana a na dole przy statusie brak numeru
rozumiem, że może tłok na łączach i przetwarzanie może trwać nawet do kilku godzin tylko co teraz mam robić? zamknąć program? wyłączyć komputer? czekać, aż się zmieni status? sam się zmieni, czy muszę jakoś odświeżać? po czym poznać, że faktycznie jest przetwarzane, a program się nie zawiesił? nie znalazłem nigdzie wskazówek |
|
|
Odp: e-deklaracje przetwarzane |
Autor: |
Gość portalu: |
Odpowiedz na list |
Data: |
14-04-03 20:44 |
Odpowiedz cytując |
|
u mnie tez nie wyswietlił sie zaden numer statusu i tez nie wiem co to znaczy "dokonać ponownego sprawdzenia w terminie późniejszym" jak sie to sprawdza |
|
Odp: e-deklaracje przetwarzane |
Autor: |
Gość portalu: Elfin |
Odpowiedz na list |
Data: |
14-04-04 09:59 |
Odpowiedz cytując |
|
Czy ten stan trwa po naciśnięciu "Pobierz UPO"? Przetwarzanie może w zależności od obciążenia serwera trwać od sekund do do godzin. Jeśli problem dalej istnieje po kolejnych sprawdzeniach statusu (przez naciśnięcie "Pobierz UPO"?) proszę o przesłanie zrzutu ekranu ilustrującego problem na adres jupiter@elfin.pl. |
|
|
Odp: Odp: e-deklaracje przetwarzane |
Autor: |
Gość portalu: |
Odpowiedz na list |
Data: |
14-04-04 19:12 |
Odpowiedz cytując |
|
Chyba coś się zawiesiło. Po ponad dobie czekania, zapisałem pod inną nazwą i jeszcze raz wysłałem. W końcu pokazał się status 401. Już znalazłem błąd. Teraz jest przetwarzane, ale status jest 301. Dziękuję |
|
|
|
|
|