|
Wątek: |
nie potrafie pobrać UPO |
Autor: |
Gość portalu: Gość |
Odpowiedz na list |
Data: |
15-02-27 23:13 |
Odpowiedz cytując |
|
WItam przesłałem e-deklaracje wszystko było w porzadku wyswietliło mi się UPO było widoczne w zakładce formularze. Na drugi dzien chciałem wydrukować UPO i znikneło z zakładki formularze wchodząc na e-deklaracje widnieje klikając pobierz UPO wyskakuje mi błąd
bład pobrania UPO wysłanej e-deklaracji Status dokumentu:411 weryfikacja negatywna - w systemie jest już złozony dokument z takim identyfikatorem podatkowym.
czy da sie odzyskać UPO ? |
|
|
Odp: nie potrafie pobrać UPO |
Autor: |
Elfin |
Odpowiedz na list |
Data: |
15-03-05 12:09 |
Odpowiedz cytując |
|
Dzień dobry, Z opisu wynika, że otwierając rozliczenie w celu zobaczenia/wydruku UPO nie otwarł go Pan w trybie podglądu ale w trybie edycji i spróbował ponownie wysłać. Jeśli nie nadpisał Pan oryginalnego rozliczenia zapisując nowe proszę oryginalne rozliczenie otworzyć w trybie podglądu i wydrukować UPO. Jeśli jednak oryginalne rozliczenie zostało nadpisane proszę z katalogu aplikacji pobrać i przesłać na adres: jupiter@elfin.pl plik wysylki.log - sprawdzę go - na podstawie zapisanego tam numeru referencyjnego UPO będzie można pobrać ponownie.
z poważaniem Sławomir Usarz Elfin Sp. z o.o. |
|
|
|
|