|
Wątek: |
reklamacja transakcji |
Autor: |
Gość portalu: Gosia |
Odpowiedz na list |
Data: |
02-09-17 19:55 |
Odpowiedz cytując |
|
Mam kartę Visa banku Pekao SA. Niedawno zauważyłam, że od pół roku moja karta jest obciążana co miesiąc na 60$. Jak się okazało są to transakcje internetowe, oczywiście nie przeprowadzane przeze mnie. Zareklamowałam to i co się okazało: reklamację uznano, ale pieniądze zwrócono tylko do 50 dni wstecz. Pani mi powiedziała, że taki jest regulamin i nic na to nie można poradzić. Czy rzeczywiście tak jest? Czy nie ma już szans na odzyskanie pieniędzy? Bardzo proszę o jakąś radę co robić |
|
|
Odp: reklamacja transakcji |
Autor: |
Gość portalu: |
Odpowiedz na list |
Data: |
02-09-17 21:21 |
Odpowiedz cytując |
|
> Czy rzeczywiście tak jest?
Spróbuj przeczytać regulamin (dostępny dla każdego posiadacza karty).
> Bardzo proszę o jakąś radę co robić.
Jeżeli nie lubisz czytać regulaminu "poproś" o wskazanie podstawy prawnej. |
|
|
Odp: Odp: reklamacja transakcji |
Autor: |
Gość portalu: Gosia |
Odpowiedz na list |
Data: |
02-09-18 19:36 |
Odpowiedz cytując |
|
Niestety tak jest w regulaminie, ale czy w wyjątkowych sytuacjach nie można postąpić inaczej? Oni jasno i wyraźnie przyznają mi rację (czyli zgadzają się że ktoś mnie okradał) ale pieniędzy oddali tylko część. |
|
|
|
|
|