str. główna Elfin.pl

Podatki
Biznes
Kalkulatory

28 kwietnia 2024
Inwestycje Banki Ubezpieczenia Emerytury Podatki Biznes Moje finanse
Kredyty mieszkaniowe
sklep Elfin.pl  mapa serwisu  forum
Forum
Wątek: zmiana funduszu emerytalnego
Autor:  Gość portalu: joanna Odpowiedz na list
Data: 03-11-03 23:37 Odpowiedz cytując
Jestem w Ergo Hestia. Wcześniej byłam w Pogodnej Jesieni. Jestem laikiem w sprawach emerytury, a konsultanci Nationale Nederlanden namawiają mnie, abym przystapiła do ich funduszu. Co robić??? Proszę o pomoc
 
Odp: zmiana funduszu emerytalnego
Autor:  Gość portalu: Jacek Odpowiedz na list
Data: 03-12-02 21:07 Odpowiedz cytując
Wiesz, jestem w identycznej sytuacji. Obecnie jestem w Ergo-hestia lecz jestem namawiany na Nacionale Nederlanden. Chodź w długim czasie mają oni bardzo dobre wyniki to w ostatnim roku odwalają kiszkę i są w ogonie pod względem wyników za ostatnie 12 miesięcy. Sam nie wiem. Przecież nie jesteśmy Nostradamusami i nie mamy możliwości przewidzieć wyników tak długofalowej inwestycji. Pozostaje intuicja, a jak wiadomo z tym lepiej u kobiet, więc ty raczej powinnaś wiedzieć gdzie się przenieść. Pozdrowienia.
 
Odp: Odp: zmiana funduszu emerytalnego
Autor:  Gość portalu: KAB Odpowiedz na list
Data: 05-06-09 20:59 Odpowiedz cytując
Wyjaśnie mechanizmy panujące w OFE. Pokaże na co zwrócić uwage by mieć wysoką emeryture. Dzieki tej wiedzy Sam swiadomie wybierzesz najlepszy Otwarty Fundusz Emerytalny. Niczym nie ryzukujesz ... Odezwij sie ...
K a r o l A. B u s z
Pension Representant - DSA Financial Group S.A.
tel. kom: + 48 609 857 326
nr gg: 891986; tlen: kabwamik
e-mail: karol.busz@interia.pl
Odp: zmiana funduszu emerytalnego
Autor:  Gość portalu: JLU Odpowiedz na list
Data: 05-06-17 20:12 Odpowiedz cytując
NIe bierzcie NN. Wybierzcie coś innego. Na przyklad Credit Suisse - ostatnio miał dobre wyniki, lub Allianz - ten był słaby ale będzie szedł w górę. Jak za 2 lata NN bedzie dobrze zarabiał to wtedy go wybierzcie.