|
Wątek: |
nie potrafie pobrać UPO |
|
Odp: nie potrafie pobrać UPO |
Autor: |
Elfin |
Odpowiedz na list |
Data: |
2015-03-05 12:09 |
Odpowiedz cytując |
|
Dzień dobry, Z opisu wynika, że otwierając rozliczenie w celu zobaczenia/wydruku UPO nie otwarł go Pan w trybie podglądu ale w trybie edycji i spróbował ponownie wysłać. Jeśli nie nadpisał Pan oryginalnego rozliczenia zapisując nowe proszę oryginalne rozliczenie otworzyć w trybie podglądu i wydrukować UPO. Jeśli jednak oryginalne rozliczenie zostało nadpisane proszę z katalogu aplikacji pobrać i przesłać na adres: jupiter@elfin.pl plik wysylki.log - sprawdzę go - na podstawie zapisanego tam numeru referencyjnego UPO będzie można pobrać ponownie.
z poważaniem Sławomir Usarz Elfin Sp. z o.o. |
|
Wiadomości z aktualnego wątku: |
|
|